Friday, February 3, 2012

Luahan Si Paradoks

ni ke zaman kejatuhan? ah, hari-hari aku jatuh. ibarat tangga 100 tingkat, hari demi hari aku jatuh satu per satu. persetankan sangat apa orang cakap, nah. padan muka kau min.

rasakan.

you never appreciate people around you. those who loves you, those who always beside you. you claim that no one with you while you upset when they always wipe your tears. and now, they really gone. serves you right.

macam tahi rasanya.

bangun pagi harapkan sesuatu yang indah tapi semua tu masih lagi mimpi aku masa tidur malam tu. mata sedar, akal mati. orang-orang geleng kepala tengok aku, aku masih senyum-dengan ego.


dan bila aku saja nge-test buat status emo sedunia, orang-orang yang aku harapkan untuk comment tak kunjung tiba, tapi orang yang suam-suam kuku dengan aku yang ringan tangannya menaip perkara yang mungkin bukan dari hati mereka. tapi apa pun, terima kasih :')


dan dua manusia di atas, salut for ya. si Ghazali sentiasa bagi aku semangat setiap kali status emo sedunia aku singgah di news feed dia. dan Nazrin, abang ipar masa depan-dengan comment merapu tapi masih berbaur semangat.

dan saat itu, mana? MANA ORANG-ORANG YANG SEPATUTNYA BAGI AKU SEMANGAT?

'diaorang tak online kot masa tuu'


hm. masuk akal. tapi ada yang online apa masa tu? aku tunggu dan tunggu mereka comment. mungkin comment dalam hati-sedapkan minda.

'dalam facebook min, apa laa yang kau harapkan sangat. yang penting, kat luar tu haa, ramai yang ada untuk kau'


ramai? hihi. teruskan.

teruskan sedapkan hati aku yang dah hangus di-bbq.

















































terima kasih dunia.

No comments: