Thursday, December 15, 2011

KAWAN ATAU LAWAN

asam garam hidup.


selalu gua dengar- 'waktu ketawa ramai kawan, waktu senang kita sendirian' . dengarnya biasa, tapi bila kita hayati dan alami sendiri, baru tahu sakitnya rasa tu.


kawan datang dan pergi dalam hidup gua. harini gua berkepit dengan A, esok tukar dengan B. kadang tu takda langsung, tapi Angah sentiasa dengan gua. susah senang, ketawa menangis. tak pernah cakap 'tidak' bila gua perlukan pertolongan dia. and he is the real bestfriend of mine, always be, since we're not together yet 6 years ago.


indahnya hidup kalau ada kawan sejati. tapi jujurnya, takda seorang pun yang bergelar itu. for me, its just a word that isn't exist. tell me if you have one, seriously. yang tak pernah tinggalkan anda seorang diri diwaktu susah, tak pernah bercakap belakang walaupun sekali or simply, the greatest friend in the world.


terima kasih untuk mereka yang masih berkawan dengan gua, sampai sekarang. counting days till you guys walk away like others. but if you don't, you're my real friends.

1 comment:

Anonymous said...

kwn dtg dan pergi. but its not always that friend just went away, maybe you were busy wth smthng too. :)