Tuesday, January 10, 2012

2012 DUNIA BERAKHIR, SIAPA TAHU? KELEMUMUR SAYA MASIH ADA LAGI..GUNALAH SUNSILK~

dah 2 minggu masuk 2012, barulah nak buat entri tahun baru. apa pun tak boleh min nii~


biaqpilaaa, gua pun blog, gua punya suka laa bila nak tulis.


orang kata tahun baru, azam baru, orang baru, jiwa baru, semualah baruu. boipren pun baru. boleh ke centu? :D
azam baru? azam baru gua, untuk mencapai azam lama. hapekebendenye azam lama gua? huh, let it be confidential. terlalu private untuk dikongsi.


tapi, hidup biar ada matlamat barulah berbaloi setiap nafas yang kita sedut dan hembus. maka dengan itu, gua mendoakan matlamat kengkawan gua tercapai apa pun jua ianya, ameennn~


sekali gua selitkan peringatan untuk bebudak belajar tempat gua, takpayah nak kerek sangat la kan. kita nak jumpa 3 tahun ni, kalau sekali gua terlempang, buruk muka tu karang. kakyong paroi nihhh, huh~

No comments: