Friday, January 20, 2012

MEMANG ENTRI NI UNTUK AMEER

sejak bermenjak ni, jiwa kacau habis. bila buat tak layan, makin menjadi pulak. nak lepas, dekat Ameer jelah. siapa lagi yang kena sanggup kena maki kemudian diam dan senyum? untuk itu, terima kasih abang.

minggu ni saja gua dah menangis lebih 3 kali.

'cihh perempuan ni, menangis banyak kali pun nak bagitahu'


ehh biaqpilaa gua nak taip apa pun. orang post entri mengumpat sana sini suka pulak lu tatap.
balik pada cerita, Ameer adalah penyebab besar gua menangis sebab dekat tempat belajar, dia berperangai macam kera, tinggal takda ekor dan bulu yang banyak je. rambut dah kurang lebih je.

Ameer dah ramai peminat kat sana, pasal tu adik dia yang comel ni disampah-sampahkan, diludah-ludah. itu jam, memang gua semburrrrr~ sampai menangis lah. cihh gua ni, luaran je nampak konkrit, dalam hati ada City Park tau. eh, dengar cerita City Park ada anak buaya? jengjengjengg. tulaa kaorang, main baling je roti lah whiskas lah batu lah ludah lah, maka terlahirlah seekor anak buaya dengan sendirinyaa.

ni semua sebab period dah terover hari, maka tahap ketensionan semakin meninggi.
hipotesis: semakin lambat period, semakin banyak Ameer kena maki

haii lah Ameer, apahal la gua buat entri pasal lu ni? aptb~ (HAHA)


yayaya gua tahu muka dia macam b***k, tapi bersama dialah gua tertawa, ternangis dan terkentut.

 so, introducing Ameer Adzwan a.k.a Boncoi a.ka my brother a.k.a my bffffff (best friend fucking forever fuck fuck fuck), umur 19, menaiki kereta Naza Ria, tak suka mandi, rambut hodoh, bateri handphone manjang low setiap kali gua mintak dan sudah berpunya. *sori mona dan kamisah. 



No comments: