Wednesday, May 16, 2012

Fesyen Terkini: buat aku loya, bikin laki suka


ever heard of camel toe?


kalau belum pernah, jangan rasa anda ketinggalan zaman. sebab aku pun baru tahu maknanya tadi. *terima kasih google** aku memang tahu 'benda' itu cuma tak menggunakan istilah yang itu. aku pakai istilah aku sendiri...yang aku rasa tak patut ditulis dekat sini.


ye tapi di sini bukan aku nak tekankan aku ada ke tidak, (yang pastinya semua perempuan ada) tapi permasalahan fesyen di kalangan anak remaja, kakak-kakak ataupun mak janda yang dah dimakan usia. camel toe itu kecelakaan fesyen namanya kak dik oii.


pada yang taktahu kejadahnye camel toe, bak sini kak limah terangkan apekebendenye menatam tu. secara mudahnya, camel toe adalah terma untuk perempuan yang menggunakan SELUAR YANG TERLALU KETAT sehingga menzahirkan kelepet di kawasan2 yang tidak sepatutnya hingga menjadikan manusia sekelilingnya hilang arah dan panduan hidup.


material yang biasa digunakan DEMI menjadikan camel toe suatu fesyen adalah legging, skinny jean dan seluar2 biasa CUMA KAU DAH TAK MUAT TAPI TAK MAHU MENGAKU saja.


jadi akak, adik sekalian, tak kisahlah macamana kekdah u ols pakai seluar ketat tu,cuma kak timah serabut seluar tu u ols padankan dengan t shirt senteng yang memberitahu wujudnya camel toe.


ada sebabnya namanya camel toe, cuba lihat kaki unta. geli bukan?


simpan ye? simpan untuk tontonan suami u ols. timah bukan jeles. timah geli. eh, kerang pun tahu sembunyikan dirinya dalam cengkerang, pasal dia tahu punyalah dia buruk, malu!


sekian!!!

No comments: