Tuesday, August 3, 2010

FUCKED UP

pernah ke kaorang rasa bosan macam nak mampus?


sejak 23 45 hari ni, aku rasa bosan gila.
bosan sampai gigit remote TV,
bosan sampai gugur bulu kucing aku gentel,
bosan sampai rasa nak bunuh diri lah.


aku rasa aku jadi macam ni sebab
otak aku dah tersumbat dek kerana terlalu banyak input yang dipaksa masuk.
maklumlah trial nak dekat dah.
itulah jadinya kalau study last minute ya adik-adik.


blog aku sekarang dah ada 7 follower,
ya dah ada sikit kemajuan.
ok lah bagi blog aku yang sekerat je nak baca sampah-sampah macam ni kan.
terima kasih pada follower yang ....... (entah)

so, entri kali ni aku nak cerita pasal AKU.
pasal diri aku.
pasal apa yang aku suka.
pasal apa yang aku tak suka.
kalau rasa aku ni macam bagus,
batak sangat nak bagitahu orang apa yang aku suka bagai,
klik button patsegi kaler merah atas belah kanan.
:D


10 perkara TENTANG AKU.



1. aku sukakan budak kecik. not BABY, tapi budak kecik. budak kecik yang tembam khususnya.
2. aku sangat sangat sangat suka & sayangkan kucing. aku benci orang Vietnam sebab diorang
makan sate kucing!!!
3. aku suka kentut, lepas tu bau. urgghhh, satisfaction bebeh!
4. aku tak ada barang branded, seluar ke baju ke apa benda haram jadah semua yang branded
aku tak ada. handphone pun NOKIA1110. bak kata kawan-kawan aku, aku lah paling
ketinggalan zaman buat masa ni.
5. harta paling berharga yang aku ada sekarang ni, motor KRISS, NCE2386.
6. kalau aku tidur yang letih tahap kaw-kaw punya, confirm keluar lendir berbau macam cilake.
kadang tu sampai ke telinga. pernah sekali aku tidur time exam, sekali bangun kertas exam
basah lenjun. -______-''
7. aku ada tahap ingin tahu yang paling tinggi dari KLCC. kalau aku nak tahu satu benda tu,
aku akan buat apa je supaya aku tau. dan aku pantang orang cerita separuh jalan. macam :
''eh min, hari tu kan.. hm tak ada apalah'' memang mati orang tu aku cekik!
8. orang masalah bau badan biasalah kan? aku ada masalah bau kaki yang kronik gila! berpunca
daripada stokin yang tak pernah basuh sejak 4 bulan lepas kot. teringin nak pergi tempat
urut kaki. agak-agak dia maki aku tak?
9. aku ni annoying orangnya. macam bangang lah senang cerita. suka menyusahkan orang, buat
apa yang aku suka, dan sebagainya.
10. aku? shahira yasmin bt shahriman. i am nothing. tak ada apa yang menarik tentang aku.
common loser. and i'm happy with myself :)
THE END.

3 comments:

anak orang in da house said...

hahaha..
bab tdow time pekse tuh..
aku penah buat..
smpai abis mase..
kertas kosong.. =)
huhuhuh...
tp bab yg meleleh tuh..
tidak pernah same skali sis..
xD

fairestmaiden said...

hahahahahahaa bodo punya rajaaaaaaaa!

anak orang in da house said...

hahahah... ;p