Sunday, July 3, 2011

PLASTIC SURGERY?? PATUT ATAU TAK PATUT?

assalamualaikum pembuka bicara, madah bermula dengan sopan santunnya.


err. macam pelik je bunyinya kalau kata-kata tu datangnya dari gua. ohhoohoii, lama doh tak jumpa, gua tak update belog lebih kurang 2 minggu jugak lah. al maklumlah, dah berpindah ke Melaka, rumah disana tak ada internet, kena laa berikat nafsu nak update belog.


sebelum gua teruskan madah bercili gua, gua nak ucapkan tahniah untuk kawan gua, BOB yang dapat melanjutkan pelajaran ke Sabah, alhamdulillah. senang hati tengok kawan-kawan dah pergi sambung belajar, siap gua dan lain2 hantar pergi KLIA lagi hantar bob. elok2 belajar tempat orang, jangan asyik nak bergonjeng je dengan awek sabahan ye bob.haii  min, lu bila lagi??


entri gua kali ni nak bagi informasi sikit lah, yela biasanya gua dok mengarut sana sini, sekali gua post benda yang berfaedah elok jugak ye idak? dah macam mak bedah mak kiah dahh..


plastic surgery atau malaysianya pembedahan plastik membawa maksud pembedahan yang dilakukan untuk mengubah bentuk asal muka atau badan atau keduanya. haa ni pakcik wiki cakap.


orang kata pembedahan plastik ni bahaya ya amat, silap langkah muka kaorang boleh jadi hodoh, orang tengok pun takut. macam yang kat bawah ni..

hamboii mukanya dah macam orang teran berak. ori punya kan ok. ish ishh

haa yang ni senyum ke tak senyum tak ada beza, memang camtu jela bibir dia.

yang ni confirm semua tau cerita tragis dia kan? ala pasal laki dia main kayu 3 belakang dia,
lantas dia terus buat plastik surgery nak pikat laki dia balik. penyudahnya laki dia
lari ada la. bengomm mu ni..

hadoi yang ni parah. bibir luas ya amat, boleh makan betik sekali suap dengan kulitnya sekali.
memula buat plastic surgery lawaaa, tapi ni la hasilnya bila dah tua.
yang kat dada tu apa tu? dah macam belon. ish ishh

haa yang tu teruk punya hasil. yang teruk memang lah teruk, gua nak tengok lama2 pun geli geliman, hilang nafsu syahwat laki masing2. tapi ada jugak yang menjadi, malah makin menawan dan ramai yang tertawan. macam ni..


plastic surgery yang famous di kalangan artis iaitu menipiskan bahagian atas bibir. lawa nokk~

yang ni dia bedah bahagia hidung saha kasi mancung bahagian bawah, tapi nampak sama je..

gwen steffani, bedah part hidung jugak, kasi lurus sikit. hasilnya, memang lawaa..

aduhh kalau tak buat plastic surgery, hidung dia ni macam kena baling lesung batu.
kan hensem dah lepas surgery tu.

jadi, baik atau buruk plastic surgery ni masing2 dah tau, nak buat tu boleh tapi jangan la melampau sangat. sampai budak kecik tengok pun boleh menangis tahap parah lah tu kan. tapi untuk beragama Islam, tak payah nak pertikaikan la baik ke buruk, memang sah2 haram di sisi agama..


p/s: kalau la menatam ni halal, gua nak bedah hidung gua yang orang kata macam kena gilis treler..

No comments: