Wednesday, October 13, 2010

Dengar Ini Cerita

aku cukup menyampah kalau orang tak sedar diri, *tapi kalau aku takpe
konon pengalaman hidup kau dah mengalahkan orang hidup 100 tahun,
konon mak bapak kau orang ada-ada kau boleh cakap suka hati kau,
konon kau banyak duit kau boleh buat orang diam dengan kelakuan kau.

brader, lu baru hidup 17 tahun, sama macam gua,
banyak mana pun lu cuba tunjukkan kematangan lu,
ayat-ayat macam bagus lu,
lu tetap 17 brader.
akan nampak jugak kebudak-budakan lu jugak,
jangan nak berlagak sangat.

memang lu banyak duit,
bertimbun-timbun,
tapi kalau duit mak bapak lu,
takpayah nak berlagak sangat dengan gua.
mak bapak lu mati pun 1 hari nanti,
lu dah tak ada harta nak berlagak dengan orang lagi,
orang macam lu ni gua pandang celah bulu ketiak,
hiyaii berbulu sial orang macam lu ni.

brader, lu fikir boleh beli orang dengan duit lu?
maka officialinye gua cakap lu babi bertanduk 8.
pasal apa?
babi tak pakai otak tau kalau nak buat sesuatu,
sama macam binatang lain,
maka lu tak ubah la macam diorang.

gua cakap lagi sekali,
orang macam lu ni,
orang datang lepak dengan lu sebab lu ada duit,
percayalah.

rich people sucks.