Wednesday, October 20, 2010

Pasai

aku pun taktahu pasai tu apa,
selalu aku dengar angah menyebut-nyebutnya,
tapi dari pendengaran aku,
ianya digunakan untuk menunjukkan rasa marah.


petang tadi lepak dekat ***,
lepak pulak dengan budak yang pergi konsert Paramore,
pung pang pung pang cerita pasal konsert tu,

A: best sial, kau nak tengok Decode live?
Aku: tak ah, tak minat. baik dengar dekat handphone je.
A: alah kau, *&^%$#@!
Aku: kau heboh teriak-teriak bukan dorang kenal kau pun.

aku macam bagus pulak, haha.
padahal tengah pasai tu.
untunglah mereka dapat pergi tengok Paramore,
aku ni, nak pergi konset Ramli Sarip pun belum tentu berduit.

haihh, lepas SPM kawan-kawan ajak lepak Melaka,
punn tak tentu dapat pergi ke tidak.
ajaknya pulak 2 3 hari lepas habis paper,
mana nak cekau duit.
kena lah kerja dulu seminggu dua.

duiittttt duiiiittt,
kan bagus kalau berak keluar duit,
macam dalam cerita 'Meet Mr. Dave' tu.


hmmmmmmmmm

No comments: