Friday, October 1, 2010

tears

pernah rasa kebahagiaan disentap tanpa amaran?
tanpa sesiapa pun yang datang dan beritahu,
"min, kau tak bahagia dah lepas ni, hati-hati tau"
rasanya macam jantung disentap,
jatuh. pecah. luluh.






ini keluarga aku, 10 tahun yang lepas.
bahagia.
tiada yang mengganggu,
walaupun kami hidup susah masa tu,
tapi tetap bahagia.

abu selalu balik bawak twisties,
kami adik beradik makan ramai-ramai.

hujung minggu, abu bawak kami pergi KLCC,
main playground kat sana.

abu bawak balik kereta control,
kami gayat taktau main,
abu mainkan untuk kami,
kami ketawa riang.
sangat-sangat bahagia.

 ya, bahagia.

sekarang, kebahagiaan itu disentap.
disentap oleh orang yang dengkikan kami.
kenapa mesti kami?
mungkin ini ujian untuk menguji kesabaran dan keimanan kami.

aku tertanya-tanya,
adakah setahun dua yang mendatang,
tiada lagi abu di tengah-tengah,
memimpin kami sebagai ketua keluarga.

aku hanya mampu menangis.
sorokkan kesedihan,
tunjukkan kegirangan.
kerana aku hanyalah LOSER.

 LISTEN HERE CAREFULLY, NORMAH BT ZAHARI,
AKU SANGGUP BERBUNUHAN KALAU PERLU,
DEMI MEMPERTAHANKAN KELUARGA AKU!!
AKU TAK PEDULIKAN MASA DEPAN AKU,
YANG PENTING KEBAHAGIAAN KELUARGA AKU!

STAY AWAY FROM MY FAMILY!!
atau kau akan menyesal seumur hidup.    


0126664819.
kacaulah nombor kat atas,
jual lah, memang patut pun dijual. itulah nombor normah bt zahari, janda jalang. 

5 comments:

A N G A H said...

im with u

A N G A H said...

im with u

alya.LOVE said...

uyttt..ape kess??

3 prenggan teratas tuh kite pon2 same2 melalui kebahagiaan itu..hoho

fairestmaiden said...

ahhaa, kamu memang penyelit!

Apis said...

hoho...mari kite miskol normah!! haha..