Thursday, December 9, 2010

Baru Dapat Sayap

gua dah habis paper bermakna gua bukan budak sekolah lagi,
tapi gua taksuka dengar budak atas gua cakap macam bagus,

"eleh, aku dah rasa lama dah apa yang kaorang rasa ni"

"alaa budak-budak biasalah, baru nak kenal dunia"

"ekeleh, menggelabah lak ai, baru habis spm konon"

ehhh porrahh la weh, aku bagi kahak sekoyan karang,
cakap lah apa kaorang nak kakak abang oi,
dulu kaorang pun macam ni jugak yo,
habis spm baling mercun lah,
merempit depan sekolah lah,
main buih sabun lah,
lepas tu menggelabah cakap dekat budak bawah,
"kesian kaorang kena pakai baju sekolah lagi kan"
pergh, bapak baru nak dapat life. BODOH.

ok tu bukan main point untuk entri ni,
haritu gua habis paper,
gua pergi mandi dekat gunung berembun dengan member gua,
lepas tu pergi karok, makan nasi arab dekat rumah boncoi,
malam gua pergi Port Dickson, 2 kereta,
Unser husband gua dengan Skyline member gua,
sumpah tak tipu (dengan niat membangga diri)
perjalanan tu memang tak dirancang,
pukul 1 pagi sampai sana,
masing-masing boring pergi tangkap anak ketam,
panjat pokok kelapa nak minum air kelapa,
yelah masing-masing jugak tak ada duit,
sampai nak minum pun kena cari punca sendiri.
pukul 4 baru sampai Somban,
masing-masing mata dah koyak,
pergi balik membuto.

silakan cakap gua baru nak dapat life lepas spm,
gua tak heran.
banyak benda gua ni buat dalam masa 3 bulan gua cuti ni,
gua nak kerja,
gua nak bawak mak gua pergi buat spectacle,
gua nak bawak mak gua balik singapore,
gua nak bawak mak gua pergi new york skin care solution,
gua nak bawak opah gua pergi urut lutut dia,
tapi persoalannya, besar mana gaji gua tu?
pfft, gua berangan lebih boleh la.
tapi takapa, islam kata kalau kita berniat saje pun dah dapat pahala kan.

lepas ni gua nak pergi batu kikir,
kampung husband gua,
malam gua pergi SIGC ada birthday party member gua,
ni lah life gua, life orang yang tak berduit.

CHILL.

No comments: