Thursday, December 30, 2010

Patah 18 Kerat

gua dah kerja chicken rice shop dalam seminggu lebih,
dalam seminggu lebih tu jugak gua tak pernah datang on time,
mesti lambat setengah jam,
paling babi lambat 2 jam,
macam-macam alasan dah gua bagi dekat manager gua,
motor habis minyak. motor jemrut, takde orang kejut bangun dll,
lepas ni gua dah taktau nak bagi alasan apa dah,
harini pun gua tak kerja pasal laki gua pun tak kerja.
gua bagi alasan atuk gua jatuh tangga,
padahal beliau dah ada dalam kubur dah, haha.

gua kerja balik pukul 1230 paling cepat,
gua taktau kenapa tempat gua lambat closing,
mungkin sebab masing-masing bekerja macam siput,
memang letih kerja situ tapi gua tak kisah,
asal rezeki dicari itu halal.

gua dah plan pasal first gaji gua nak buat apa,
gua takkan sentuh gaji gua untuk kepentingan gua,
gua nak spent duit tu untuk parents gua,
belanja makan, belikan bapak gua kasut kerja baru, belikan mak gua emas,
diorang pun dah banyak keluarkan duit untuk gua kan,
takde salahnya gua nak belanja diorang walaupun gaji diorang sepuluh juta berlipat kali ganda dari gaji gua.
 gaji bulan seterusnya baru lah gua berjoli dengan laki gua,
beli kondom banyak-banyak, HAHA babi.
okay untuk family gua yang baca ni, memang tak lawak. joke je weh.

THE END.

No comments: