Monday, January 3, 2011

TAHUN BARU??

ok gua memang ketinggalan nak buat entri pasal tahun baru ni,
dah 4 hari masuk 2011 baru terhegeh-hegeh nak cerita pasal tahun baru.
sebelum gua bukak apa-apa cerita,
gua nak bagitahu dengan niat berlagak serta bongkak campur sikit membangga diri,
RUMAH GUA DAH ADA STREAMYX.
takpayah la lepas ni gua terhegeh-hegeh mengengsot ke cybercafe abang tak mandi tu lagi,
itupun bapak gua main sorok-sorok cable pasal tak bagi adik gua main internet,
maklumlah dia budak sekolah lagi.

bukak cerita pasal tahun baru ni,
gua tak celebrate pun,
takde pergi KL ke, Melaka ke atau mana-mana fireworks show,
gua cuma duduk depan JJ ramai-ramai, borak-borak, balik.
kitorang cuma celebrate dengan air kotak dan sebotol air kosong,
kononnya mabuk lah, haha.
tapi gua punya harapan untuk tahun 2011 ni,
gua nak tengok family gua bahagia, takde konflik langsung.
gua dah letih nak tengok mak gua mengamuk macam orang meroyan.

by the way, my future mother-in-law dah ada account facebook,
dan dengan penuh yakin beliau add gua,
lepas ni tak boleh dah letak gambar-gambar merepek, tak senonoh dan tak sopan,
nanti kena reject tak pasal-pasal gua kahwin lari kat Thailand.
-__________________-''

No comments: