Tuesday, January 4, 2011

Facebook Memang Boleh Bawak Malang

gua pernah tengok orang bergaduh dekat wall facebook,
berpuluh-puluh orang dah yang gua dah tengok,
tu belum yang gua tak tengok lagi,
alang-alang mark zuckenberg dengan tom anderson pun bergaduh,
ini kan budak-budak bodoh yang baru nak guna facebook.

pasal facebook jugak member gua pernah bergaduh sampai mandi milo ais *HAHA
pasal facebook jugak buat bestfriend bergaduh,
mana taknya, tak letak dekat list family pun kecik hati lantas tercetuslah pergaduhan,
pasal facebook jugak gua tak boleh nak menggedik dengan jantan lain,
kang cepat je angah tau,
dekat facebook jugak penyokong malaysia dan indonesia berembat tak puas hati.

konklusinya, FACEBOOK MEMANG BOLEH BAWAK GADUH.
sekarang bapak gua, mr.shahriman suruh gua buat account facebook dia,
gua nak buat serba salah, taknak buat memang salah,
gua tak kisah dia ada account facebook gua,
tapi gua suka market link belog gua dekat wall,
tak pasal-pasal mr.shahriman main tekan-tekan,
click pulak dekat ''HIDUP ASAL BOLEH NAFAS'',
ahh sudah kantoi gua melucah mencarut, merayau jauh-jauh tak bagitau dia,
dan segala macam dajal yang gua buat belakang dia.












damn.

No comments: