Friday, January 21, 2011

HAPPY ANNIVERSARY

21 haribulan tiap-tiap bulan ialah tarikh rasmi gua bersama angah,
tapi entri ni gua tulis dah masuk 22, gasak lahh,
gua taktau ni anniversary yang ke berapa,
tak kisahlah asalkan gua ingat,
masalahnya bukan tiap-tiap bulan gua ingat, angah pun sama,
punnnn tak kisah lah, asalkan masih bersama.


ok gambar lama lagi, punnnnnnnnnnnnnnnnnnn tak kisahlah, asalkan ada gambar,
happy anniversary yang ke * tahun * bulan byyy, love you muah muah.


terselit pulak gambar budak ni dalam entri anniversary gua,
punnnnn tak kisah lah, ni gambar gua dengan aungpie, 
budak myanmar yang gua story dalam entri-entri lepas,
kalau gua break mesti gua lepak dengan dia,
.
.
.
.
.
.
.
.
ok gua dah taktau nak taip apa dah,
tiba-tiba otak blank, dem.














PUNNNNNNNN TAK KISAHLAH!

No comments: