Saturday, January 8, 2011

Nasi Ayam



entri ni gua buat sejurus lepas kecewa dengan angah,
pasal dia suruh gua datang lepak rumah dia,
tapi dia tak gheti nak bangun tidur,
makanya gua menghabiskan masa dengan online.
angah; kau macam haram, haha.

memandangkan gua kerja chicken rice,
majoriti entri gua lepas ni pasal nasi ayam jela,
takkan cerita pasal KFC pulak.
gua break, gua makan nasi ayam,
tapi senior gua sana kata tak elok makan nasi ayam tiap-tiap hari,
nanti kepala botak pasal banyak msg,
gua pun tarah jela makan pasal sedap,
tengok jela rambut gua lepas ni ada ke tidak.
gua takda idea nak tulis sebenarnya,
cuma menghabiskan sisa-sisa masa nak tunggu waktu masuk kerja.

sekali lagi gambar kat atas tak relevan dengan topik gua,
tapi gua rasa gambar ni menaikkan nafsu mentedarah gua,
kalau nak jadikan dia relevan,
muka customer gua jadi camni kalau nasi ayam tu gua yang hantar.
k bye

No comments: