Wednesday, January 19, 2011

Din Bermulut Sial Harini

haa din, jangan hengat aku tak buat apa aku cakap, haha
tu title je tapi topik gua takda kena mengena pun dengan abang hensem bernama din ni *hakkkkkktuuuihhhh
dah dua hari gua demam tapi gua kerja,
maknanya gua ni memang pekerja yang berdedikasi lagi comel,
menggigil tergigil gua kesejukan padahal aircond tak kuat mana pun.

nak dijadikan cerita, harini gua dating dengan abang polis,
dating punya dating gua dapat surat cinta,
surat cinta tu kalau nak dijadikan ayat dia berbunyi macam ni:

''SAYANG, YOU KENA BAGI I RM150 LAH YANG. TADI YOU LANGGAR LAMPU MERAH KENAPA? I DAH CAKAP JANGAN KAN, ITU PUN I DAH BAGI DISKAUN TAU, KALAU TAK RM300. BAYAR CEPAT TAU YANG, LOVE YOU MUAH MUAH''

gua kira cepat-cepat harini 19 haribulan, gaji masuk 23 haribulan,
sempat ni nak dapat diskaun,
ahh dem surat cinta gua yang pertama buat gua terbaring guling-guling atas jalan raya.

dah gua takda mood nak tulis lagi.
fuckk off.

No comments: