Thursday, June 9, 2011

AHHH AHHHH AHHHHH~

title macam haram, har har.

gua nak cerita pengalaman gua kali ni. pengalaman gua masa kecik2 dulu, senang cakap belum akhil baligh tapi teringin nak jadi orang besar.

gua ada kakak, semestinya semua orang tahu siapa kakak gua. kalau taktau, cekidaut sini. dulu kami suka mandi sama2. lepas maghrib, masing2 tahu jalan balik rumah (sekarang taktau dah), masing2 tahu lepas balik maghrib kena mandi pasal lepas tu nak solat (sekarang lagiii taktau). maka gua dengan kakak gua selalunya gemar mandi sama2. rilek je mandi macam takda apa yang berlaku. (apa yang nak berlaku??)

sehinggalah satu hari ni, gua terdengar riuh rendah perbualan antara kakak gua dan mak gua. kakak gua kata dia punya *flower berdarah. tadi dia pergi toilet ada nampak dekat dalam mangkuk jamban tu. mak gua kata ''oh period lah tu, nah pakai pad. reti tak?'' dengan coolnya. yang tak coolnya, gua dan abang2 gua. semua pulak berlari pergi toilet nak tengok darah tu dalam lubang jamban, gayat lah katakan. tapi malangnya kakak gua dah flush awal2. gua masih tak faham period tu apa. tapi apa yang gua perasan, sejak haritu, kakak gua taknak mandi dengan gua dah. gua pelik. tapi setiap kali dia mandi, mesti gua memberontak, gua tendang pintu macam nak gila, semata2 nak mandi dengan dia.

maka dengan itu, gua cari teman mandi baru, iaitu adik gua. siapa adik gua? jeng jeng jeng~ ramai yang taktau. tapi ada yang tau. tak payah tau la kan. biarkan identitinya kekal misteri. (har har kesian kau dik) gua mandi dengan dia hari2. entah apa yang best ada kawan mandi sama ni pun gua tak paham. kadang2 tu sampai berebut lah gua ngan abang gua nak mandi dengan adik punya pasal.

dan kemudian, gua pun jadi macam kakak gua, sampai 1 tahap, gua dah taknak mandi dengan orang. mandi sendiri2, sorang2, sunyii jee~ ahh macam haram pulak. baru gua faham kenapa kakak gua taknak mandi dengan gua lepas dia period. taring badan semua dah keluar. atas terbonjol lah, bawah keluar itu ini lah. aishh geli pulak gua menaipnye.

dulu sebelum period, gua tengok golongan wanita badan mereka sangat cantik. terbonjol sana sini, badan slim, kaki panjang. gua masa tu? kemetot, badan takda bentuk pun, muka selebet. cehh maka dengan itu, gua mengambil insiatif untuk mencuri bra kakak gua dan pakai kemana saja gua pergi. ya, memang pelik. pasal badan kecik, tang yang tu besar pulak. tapi gua pedulikan, asalkan niat di hati tercapai. ahh terasa bodoh bila recall zaman kecik2 dulu. dem u min.

tapi bila dah period, dia dah terbonjol dengan sendirinya, gua pulak yang malu. rasa nak sorok je. tahapape tah gua ni.

haa tu jelah cerita gua. sekian, salamlekom.

*kamus min*
flower- nama sopan untuk kemaluan perempuan. mak gua ajar. ikutlah ye, budi bahasa budaya kita~

No comments: