Wednesday, July 7, 2010

my bad day ever

hari ini hari rabu.




hari paling malang rasanya,
di mana telah berlaku pertumpahan darah di kelas aku.
dan ianya disebabkan AKU.



ya, AKU.


aku telah mengelar leher seorang kawan aku dengan sengaja,
menggunakan cebis-cebis kaca yang telah pecah.
dalam jugak rasanya.
(yela, siapa suruh terajang kepala aku)


nak dijadikan cerita, aku bergaduh hari ni.
gaduh BESAR.
aku rasa macam orang bodoh sangat bila terjerit-jerit macam lakhanat.
tapi emosi di kawal hati.



dan bila amarah datang,
aku berada di bawah sedar.


aku runsing.
semenjak seminggu dua ni,
emosi aku tak terkawal.
sangat-sangat tak terkawal.



YA ALLAH, lindungilah aku dari segala hasutan syaitan.
AMIN.

3 comments:

URRA said...

apesal weyhh?
ko biar btol?

totallyasminspies said...

heh aku kan unexpected.

URRA said...

haah taw tak pe... ;D