Monday, May 16, 2011

BERONGGENG-RONGGENGAN & PESANAN BUAT BOS BESAR

semalam keluar jumpa kawan lama sama bos besar. bos besar jemput dekat kajang kendian kami pergi melepak dekat andalus. masing-masing duit takdak tapi nak lepak dekat andalus, cehh tak sedar diri tu lah jadiknya. ber-shisha sepam dua, borak-borak sikit kendian gua dan bos besar gerak pergi Sungei Wang.




lepas tu pergi jalan-jalan Putrajaya, Cyberjaya, Shah Alam dalam 1 malam tu. balik Kajang masing-masing dah takda duit, perut lapar. bos besar nak keluarkan duit takleh, kad bank buat hal. balik rumah gua, ambik duit berapa yang tinggal, pergi mamak makan nasi  lauk kari ayam seketul share dua orang. pergh, puas lah jugak.



lepas tu bos besar hantar gua balik, gua suruh dia tunggu dulu, gua nak main gitar untuk dia sepam dua. gua main 'Knocking on Heavens Door' untuk dia. ahh suwitnya~ (tak memasal)



gua sedih sikit sebenarnya. kawan-kawan semua nak pergi sambung belajar dah. semua jauh-jauh. nanti rinduuu~ bos besar pun nak masuk belajar 23 ni :(



BOS BESAR;

nanti lu dah sambung belajar jangan macam bagus pulak. mentang-mentang lu sambung belajar lagi awal dari gua nak macam bagus pulak, memang kena pukul la nanti kan. nanti gua rindu lu camana nak buat? nak gua datang tempat lu? gua takda fulus la. nanti lu free kita dating-dating la.

lu dah masuk belajar nanti, kalau nak menggatal tu menggatal lah tapi jangan sampai berkudis. kirim salam perempuan yang berjaya memikat hati lu nanti okeh? kata mem besar kirim salam. i'll be missing you :(




k bai.

No comments: