Tuesday, November 2, 2010

Hari Kejadian, part I

esok genap aku berumur 17 tahun,
dah sebelas bulan dua hari aku tunggu,
lamaa tuuuu..
aku ambik berat pasal hari jadi ni,
aku rasa tu hari yang paling menggembirakan dalam hidup,
dan patut diraikan sehappy-happynye,
itu apa yang aku rasa lah.

aku dah pesan ramaiiii orang untuk belikan aku hadiah,
sangat tak malu kan aku ni?
yela, kalau aku tak pesan,
tak ada orang belikan aku hadiah,
pun sekerat dua je yang ingat tarikh aku dilahirkan.
aku bukanlah orang yang terkenal,
yang bangun pagi je, berkoyan-koyan message wish birthday,
keluar rumah kena baling tepung,
lepas tu ada surprise party and whatsoever.
aku cuma tipikal manusia,
tak lebih dari itu.
kalau dapat message wish birthday 6 7 ketul,
dah cukup beruntung,
dengan hadiah dari angah sebijik.
SANGAT BERUNTUNG.
                                                                                                   
last friday was my friend's birthday, aiman,
dia dapat camera canon yang besaaa tu as her birthday present,
how lucky she is.
aku tak pernah dapat hadiah harijadi dari parents aku.
setiap tahun, ayah aku belikan kek lepas tu makan. itu jela setiap tahun.
katanya kek tu lah hadiah dari dia,
it's ok, just ok.
diorang ingat pun dah dikira hadiah.

kenapa entri ni berpart-part?
sebab part II punya adalah entri untuk esok,
aku akan ceritakan apa yang jadi esok,
3 November,
hari aku dilahirkan :')

No comments: