Friday, November 5, 2010

Tandas

aku teringat masa kecik-kecik dulu,
aku tengah tengok tv,
sekali abang aku terjerit-jeritkan nama aku dari tandas,
katanya nak mintak tolong,
aku pun dengan hingus meleleh-leleh pergi usha abang aku kat tandas,

"tolong jatuhkan taik yang tergantung ni" katanya sambil tunjuk bontot dia.


aku pun ambik paip lepastu jirus laju-laju ke arah bontot abang aku,
menjerit-jerit geli dia, haha.

masa kecik-kecik dulu aku dah biasa dilatih guna tandas duduk,
so aku jadi gayat bila tengok tandas cangkung.
pertama kali aku guna tandas cangkung,
masa form 1,
itupun terdesak gila, dah tak boleh tahan sampai balik,
perghh menggigil-gigil kaki aku menahan lenguh,
berpeluh segala, padahal kecing je.

-_______-"

2 comments:

ieya said...

haha.sempoi u nie !funny dehh .

fairestmaiden said...

haha, tapi tak hot mano pun. eh thanks jadi follower belog bodoh-bodoh ni. :)