Wednesday, November 10, 2010

Ke-fat-an

berdasarkan pemerhatian aku,
ada banyak jenis orang yang boleh dikategorikan macam bangang.
antaranya:

  1.  orang yang tangkap gambar, lepas tu dia edit kasi tutup jerawat, tutup parut kejadah haram semua, lepas tu letak caption "gemok", "fatty", "aQ gEmUkX", "GemOwX loRhh" dll. padahal body maintain je lawa, diorang nak apa sebenarnya? nak orang kata "taklah you tak gemuk la, dah lawa body you tu" ataupun "you kurus lah, hotstuff lagi". WTF?
    2.   orang yang mengurangkan makan tapi perut dah slim habis.
          nak slim macam mano lagi?
   

macam ni??
   
bersyukurlah dengan badan kaorang tu,
selagi masih sihat, selagi boleh bangun,
gunalah dengan sebaiknya,
kurus-kurus tapi seksa badan apa guna jugak?

tapi jangan boroi macam aku,
kalau angah boroi tahap ke-5,
aku boroi tahap ke-3,
perut aku ada 3 lapis,
setiap 1 lapis merupakan kira-kira 3cm panjang,
orang mungkin tak perasan sebab aku tak suka pakai baju ketat.

seksa kau tahu tak ada perut berlapis-lapis ni?          
kalau duduk lama sikit dalam 10minit,
garisan antara lapisan perut tu akan berpeluh,
dan menimbulkan rasa tak selesa,
lalu aku menjadi otromen dan memfire semua orang.



sebab apa ada 2 lapis je dalam gambar ni?
sebab lagi 1 tersorok dalam skirt.
betapa kroniknya ke-boroi-an aku ni,
sampai boobs dengan perut dah sama besar pulak.
pfftt.

No comments: