Tuesday, November 15, 2011

FATIN LIYANA: FENOMENA BLOGGER

entri ringkas. asal boleh taip, gua taip - sementara tunggu angah/beruk jemput.


ohkee, SIAPA FATIN LIYANA? blogger famous -konon atau memang?

ok, tak boleh diragukan dia memang famous, kadang2 jalan2 blog orang selalu jugak click blog dia walaupun tak follow. mungkin orang suka dia sebab dia boleh dijadikan ikon fesyen- untuk orang bertudung (tak berudung pon boleyy) tapi fashion dia boleh diklasifikasikan sebagai high class fashion pasal mahal wooo baju2 dia #sobsob


tapi gua takda la nak fanatik sangat dengan dia, setakat minat macamtu jela. belog dia memang selalu jadi tatapan dikala boring sejak 2 tahun lepas. tapi dia memang layak nak dijadikan ikon sebab penampilan dia, tahap pengajian dia, life dia yang orang tengok perfect. but the fact, takda hidup orang yang sempurna pun.




ya ya ya, itu kakak gua dengan FL. si malaon ni pulak gila bergambar dengan orang kelas atasan /artis. FL ni pulak rakan blogger dia, jumpa dekat open house mutual friend diaorang.


hm instead of gua fanatik dengan orang lain, baik gua fanatik dengan kakak sendiri. she's quite hot jugak. puiiii~ #bak sini RM100. klik sini untuk enter ke belog si malaon elmoluya merangkap kakak gua.

belog yang jadi pujaan hati ketika blog walking, blog Irene Nadia Marcello. dia memang lah comel yang teramat comel, gua yang tino ni pun boleh cair dengan senyuman dia.


btw, belog ni bukan bertujuan untuk memperlekehkan fans FL, saja buat untuk suka. fans dia pulak, jangan la nak berlebih2, orang tengok menyampah.


done.



No comments: