Thursday, November 3, 2011

FUUUU~ DAH BOLEH TENGOK ORANG ROMEN ROMEN

3 NOVEMBER. biasanya dikaitkan dengan orang yang periang, aktif, kreatif, mesra, COMEL, ANGGUN, KURUS&LANGSING, dan pujian yang sebagainya.


well well well, kalau tak angkat bakul sendiri, siapa nak angkatkan, ye idok? kalau ada pun, angah. itu pun setelah dipaksa selepas ditarik putingnya.


hari jadi yang paling simple tapi menggembirakan selama 18 tahun bernafas. jam 12, angah call, of course.

"happy birthday sayang. japgi kita call balik, nak main game. kbai." #sobsob


kendian, call orang sana sini ingatkan birthday gua. ketagih bosday wishes #simpati gila
sekarang, jam 9.20 malam dan gua telah dapat sebanyak.............



















































3 message birthday wishes. fuuuu~ merobek jiwa dan raga. tapi takpa, orang dah wish tu pun kira ok. terima kasih kepada kakak tersayang, sepupu tersayang dan miya terbenci.


harini pergi PD dengan angah, jalan-jalan makan kuih, lepak tepi pantai. BERDUA SAHAJA. don wori paklong maklong paksu pakteh dan segala macam pakcik makcik yang baca. kami tidak berduaan di tempat sunyi.


 aman dan harmoni rasanya apabila berdua. maklumlah, kali terakhir kitorang dating berdua tak ingat dah bila. mungkin 4 bulan lepas.


senang hati umur dah 18. macam-macam boleh bikin.


  • boleh tengok wayang cerita orang romen-romenan
  • boleh beli rokok sendiri 
  • boleh masuk pub dengan sah 
  • boleh keluar malam atas pukul 12


dannn kenapa semuanya benda negatif untuk orang atas 18? ish ish. jangan risau lagi pakcik makcik sekalian, gua tak buat. senaraikan je.


finally, SELAMAT HARI JADI MIN.


p/s: orang kata kalau nak tengok kita disukai orang ke tak, tengok berapa ramai yang wish kita pada hari penting. and obviously, tak payah gua nak sambung ayat ni.. sodeh mek :'(

No comments: