Wednesday, September 15, 2010

Kau Bengang Tak?



kalau korang berada dalam situasi berikut korang bengang tak??

situasi 1


A: weh, esok tolong hantar aku pergi *&^%# boleh tak?
B: haa ok boleh, boleh.

esoknya..


A: wehh, bangun laa. bangun laa, aku nak pergi dah ni.
B: alaa, malas lah nak bangun, ngantuk laa!

30 minit lepas tu..


A: weh bangun laa, dah 30 minit dah.
B: alahaii, pergi sendiri lah!
A: *diam
B: (bangun pergi mandi)

1 jam selepas itu..


A: cepat laa, aku dah lambat ni.
B: sabar lah dulu, aku nak makan lagi, nak cepat pergi sendiri laa,
A: *diam

haa itulah situasinya.
faham tak? tak faham?
kau dah mintak tolong orang tu,
lepas tu kau dah tunggu lama orang tu,
alih-alih dia taknak tolong,
siap ugut-ugut suruh pergi sendiri lagi?
WATAFAK?!


situasi 2


2 ekor babun telah berjanji untuk keluar sama-sama.

A: cepat laa, dah pukul berapa pulak ni.
B: sabar laa, aku tak siap lagi.
A: aduh, dah tau siap lambat, bangun laa awal.
A: bising lah! taknak pergi baru tau!

WATAFAK?!
dah janji nak keluar sama,
lepas tu suka pulak ugut taknak keluar,
hanya disebabkan dia siap lambat?!


yeahh, perubahan hormon aku kot jadi marah-marah macam ni.
urghhh!



5 comments:

Sang SyaffeQ said...

hahaha,cool hokey!! jgn la memarah~~ orng ngantuk tu :)

fairestmaiden said...

:)

Sang SyaffeQ said...

kan lawo kalo senyum camtu.len kali cuba minta baik2 agi k. err..ala manje gitu.

fairestmaiden said...

awwwwwwwuuuuuuu! malu makk! hahaa

Sang SyaffeQ said...

malu leh cover..:P