Tuesday, September 21, 2010

Selulit??


ni bukan entri lucah,
bukan aku fokuskan ke bontot orang yang tak dikenali ni,
tapi selulit yang menepek di bontotnya.

kau ada?
aku tak malu mengaku,
AKU.ADA.
ok, this is embarassing. sikit laa.

segalanya bermula sejak aku masuk asrama,
3 tahun lepas,
kuat makan gila aku cakap kau,
satu pinggan nasik aku sama macam kau punya makan tengahari, petang, siang, malam,
sebab duduk asrama sangat meletihkan!

lepas tu terkumpul lah lemak-lemak tepu yang mengigau hidup aku,
aku bukan kisah sangat kalau gemuk,
tak kisah langsung pun, cuma aku takut jadi macam ni:


ok, takkan jadi macam ni rasanya,
ni obesiti terlampau.
aku cuma nak balancekan tinggi aku dengan berat aku,

mak aku suruh pakai losyen mustajab pati halia,
alaa yang Nora Danish iklankan tuu,
punyalah beriya aku pakai lepas mandi,
sebelum tidur,
konsisten habis lah orang kata,
tapi 3 hari je lepas tu dah malas, haha.

lemak dekat perut aku,
ada 3 lapis kau!
boleh lawan ke?
HAHA, sangat teruk.
nampak je badan aku macam Angelina Jolie,
tapi bila bukak baju,
macam Shanie daaa..

aku nak hilangkan selulit bulit segala macam dekat kulit aku ni,
ON THE SPOT.
ada tak produk macam tu agaknya ya?

4 comments:

Sang SyaffeQ said...

kertas pasir nombor 1000..nescaya berkesan.

nAmA wA jAck ALvin buKAn suPErpoRnstAR said...

kau guna kaedah sedut lemak kat hospital pakar spore..jiran aku ada buat terapi tu...mmg berkesan..kos dlm 12ribu je...


selamat mencuba..

fairestmaiden said...

sang syaffeq> kertas pasir? bukan setakat lemak yang hilang, sekalit kulit-kulit ku yang halus mulus ni terbang sekali, wahaa

nama wa jack dan segala ntah ape name ko> 12ribu JE? tunggu aku jadi jutawan baru aku buat, lepas tu aku carik ko eh. :P

Sang SyaffeQ said...

hehehehe,alang2 tu ape kata kalau terus salin kulit lagi berkesn kn kn kn kn