Monday, March 21, 2011

NOW ON GUA DEPRESSED GILA BABI PASAL RESULT SPM






ok, kalau duit kat atas ni merupakan duit dalam Ringgit Malaysia dan GUA yang punya memang gua pack barang gua sekarang pergi pindah california duduk dengan keti peri.

apa relevannya DUIT dengan RESULT SPM.
kenapa entri sebelum ni gua berlagak cool pasal result dah nak keluar:

# pasal gua terlupa gua belum pulang buku teks di mana buku teks gua banyak yang hilang. gua kena bayar harga buku-buku yang hilang dengan denda lewat hantar.

# pasal gua terlupa gua belum bayar yuran sekolah form 5.

# pasal gua tak ingat 2 benda dekat atas ni.

kalau gua tak langsaikan hutang gua dengan sekolah ni, gua tak boleh ambik result, takdapat sijil berhenti sekolah. duit dalam bank tinggal RM16.89. mana nak cekau lagi RM200? celah buntot angah?

























































GUA TAKNAK AMBIK RESULT ESOK!

No comments: