Wednesday, March 23, 2011

THANKS TO ALLAH

gua bangun pukul 12, bangun kelam kelibut terus mandi. sarung baju kurung, terus makan. boncoi jemput gua naik CAMRY. bawak gua dengan angah pergi sekolah PZ tersayang. masuk dewan straight pergi table kelas gua, jumpa cikgu. dia bagi gua tengok result. first thing gua buat, gua carik huruf G dan lantas gua berkata:

''FUYYYYOOOOO TAK ADA FAILED, GILA HEBAT AKU''

Alhamdulillah, gua berpuas hati dengan result gua. berbaloi dengan usaha gua yang tak berapa gigih.

gua sedih pasal dengar cerita orang rumah tak suka dengan result gua. DEYY, KEPALA GUA NI BUKAN PANDAI SANGAT, CUKUP LAH TU DERETAN A YANG GUA BAGI. NAK STRAIGHT A MEMANG HARAM LA GUA DAPAT BAGI. GRRRRRRRRRR. SELALU RASA TAK CUKUP DENGAN APA GUA DAPAT. DARI UPSR, PMR SAMPAI LAH SPM, TAK PERNAH CUKUP!

ok gua malas spoil happy mood gua.

dedication:
gua nak ucap berbillion terima kasih dekat cikgu semua subjek gua pasal sudi mengajar gua yang dikategorikan sebagai 'bengap tak boleh di ajar'. terima kasih jugak untuk kengkawan yang bermati-matian ajar gua. untuk ANGAH, terima kasih selalu support gua dari belakang tak kira gua jatuh atau bangun, thanks bebeh. untuk UMI dan ABU, terima kasih jugak :'(

p/s: malam ni PD. yay!

 

No comments: