Sunday, March 6, 2011

Si Loser

gua rasa sejak gua berhenti kerja CRS ni, gua dah jadi si loser berjaya,
series shit gua kata gua macam mayat hidup je tiap-tiap hari,
tapi gua rindu kerja kat CRS tu, rindu makan nasi ayam free,
rindu staff kat situ especially ABANG HALIM *eeww
rindu nak curi air dengan ayam banyak-banyak lepas closing,
rindu nak maki chopper bila buat ayam lambat,
rindu nak curi-curi masuk kitchen makan mangga bila kak hana tengah busy,
rindu semuanyaaaaaaaaa, :(
tapi keadaan tak mengizinkan gua kerja kat situ lagi,
kesian kak hana gua buat dia cenggitu, bukan gua sengaja,
tapi gua banyak sangat masalah mengalahkan PBB punya masalah,
emsori kak hana, nanti gua ada masa gua lawat kaorang kat sana *padahal nak lalu depan CRS pun takut

cerita si loser ni jugak, gua dah jadi punk berjaya sekarang ni,
setakat tak mandi dua tiga hari apa ada hal,
bangun pagi tak gosok gigi terus makan breakfast sekali telan dengan taik gigi terus semolmeter lah,
seluar pakai seminggu berturut-turut ok lagii,
tak cukup dengan telinga gua yang tak berkorek sebulan ni,
haihh ni semua pengaruh EMER punkers berjaya abad ni,
budak emer ni paling pelik gua pernah jumpa lahh,
k gua cerita kaorang tentukan lah pelik tak pelik,
rambut dia mix chestnut dengan kaler hijau rumput,
tapi tadi gua jumpa dah jadi rose red pulak,
dia bela tarantula betina namanya Lucy,
tadi gua jumpa dia, dia kata nak bawak Lucy jenjalan KL,
gua tanya kenapa tak bawak jalan Seremban je, dekat sikit,
katanya Lucy cakap dengan dia Lucy bosan dah jalan dekat Seremban,
Lucy ni ada anak, baby lagi tapi hilang dalam bilik dia,
nak mampos ke budak emer ni? buatnya dia sengat kau, tak kau tidur dalam kubur jawapnya?
emer jawap, 'dia sayang aku, dia tak sengat aku punya'
ah fuck, gua taktau gua ada kawan gila macam ni punya sewel,
apa-apa pun gua sayang emer ni, pasal adik dia comel,
adik dia adik gua jugak *kihkihkih
miya sayang :*




THE END.

No comments: