Tuesday, March 15, 2011

YEAHHH MAN

gua lepak mekdi malam tadi,
lepak punya lepak kena halau belah oleh pekerja mekdi tersebut,
katanya nak closing, haram jadahnya closing?
sejak bila mekdi senawang pernah tutup?
gua pun belah jela, takda tempat nak pergi lagi dah,
macam biasa lah pergi main cc ngabehkan duit yang tak berapa nak ada ni.
lepas main cc, gua balik studio.
member gua yang hantar gua balik tu bagi gua thumbdrive,
katanya banyak movie best, takdalah gua bosan sangat malam tu.

balik tu gua usha apa ada dalam thumb drive,
first movie gua tengok KHURAFAT, memang bosan lah gua cakap,
gua memang tak suka tengok cerita hantu melayu ni,
second movie gua tengok YOUNG PEOPLE FUCKING,
perghh memang sedap gila *dah tentu ada fuck word, confirm la sedap
cerita pasal 5 couples masa diorang dekat ranjang *awwwww
macam-macam ragam lah diorang buat,
ada yang nerd tak reti nak mem-fucking,
ada yang kuyu cepat,
ada yang suka dirty words masa mem-fucking,






























ahh dem gua tengah melucah ke dalam entri kali ni?
err, pedulikkan.
masa gua tengok movie tu, angah dengan atai ada sekali,
gua duduk tengah lah macam biasa kan,
gua macam...................
emmmmmmmmmmmmmmmmmm, tengok kiri, tengok bawah *gulllpppp
tengok kanan, tengok bawah *gulllpp gulllppp
kenapa tengok kanan dua kali telan liyo?
sebab yang kanan paling khusyuk, ghisau gua dipengapa-apakan,
mujur lepas tengok movie semua macam biasa.
persoalannya siapa yang kanan tu??
mestilah angah, kuikuikui.
moral of the story, tontonlah movie ni, bagi knowledge pasal sex tau *yeye je gua ni

No comments: