Tuesday, March 29, 2011

Awesome ke Nok?

gua ni bukan remaja up-to-date. pakai pun selekeh je, cap ayam pulak tu. orang dah pakai baju pesen ni, gua dari dulu sampai sekarang ituuuuuuu jela. duit apetah lagi, memang haram nak ada dalam poket.

kengkadang jeles jugak tengok budak sebaya gua perfek. muka ada, duit ada, sume ada. ada tu yang pergi oversea melancong kejadahnye tah. gua tengok gambar kat fesbuk je dah meleleh. kan bagus kalau gua sekaya macam diaorang. ahhh manusia tak pernah cukup!

yang gua perasan baru-baru ni, trend yang makin digilai orang gila, basikal fixie. entah kejadahnye yang best sangat gua taktau. ramainya yang gua tengok, beli takde apa function pun. saje mengada mengabihkan duit makpak. orang nak pakai, dia pun nak pakai. takpolah jangggg, orang kayooo.

tapi andai kata lah gua diberi selepuk duit semata-mata nak beli basikal fixie ni, gua tetap takkan beli pasal kalau gua naik, gua kelihatan bangang macam ni..



perut gua takleh nak sorok mana. ahhh dem. k bai.



p/s: anonymous belakang tu merupakan tag untuk angah. peace yo.

No comments: