Friday, April 1, 2011

PAPE JELAH

apesal belog gua membosankan? takde gadget-gadget best kan? takde hello kitty yang pop-out tetibe bila bukak belog gua, takde tulisan gerak-gerak ke, takde flower-flower kat belakang ke, takde jadah haram semua tu.
  
bukak belog gua, yang ada hitam putih je. bosan kan?

 #1 gua tak gheti benda-benda alah semua tu. gua buta IT. ok lah lagi dari buta hati.

#2 gua takda masa nak buat. 

#3 kalau ada masa pun gua takkan buat sebab benda tu MEMBOSANKAN.

#4 gua sukakan ke-simple-an

#5 ehh sukehati gua lah lahanatttt. belog gua, gua punya suka nak buat cemana.


selain dari benda tak penting kat atas ni, gua nak bagitahu je, gua dah tak available kat somban. gua pindah kajang, kerja kat sini. dah dapat kerja pun, Kenny Rogers Roaster. camtu ke eja dia? biakan. tapi interview dia mengalahkan gua mintak kerja jadi manager pulak. yang penting, gua interview tadi cakap omputih woo. 

comel gila gua kerja KENNY. tetibe rambut jadi kaler pink =,=
  
 tapi KENNY takda lagu macam Chicken Rice. bosan. CRS jugak terbaik.

No comments: