Tuesday, April 12, 2011

HOLIDAY AT SEREMBAN

pergh busuk betul title. ada ke orang holiday kat seremban? balunn~ hari jumaat sampai ahad lepas gua balik seremban, jumpa orang-orang sana melepaskan rindu.

hari jumaat, gua sampai, macam biasa layan cc dengan team cc kitaorang. takda apa yang best pun first day gua. second day, gua lepak dengan kawan terbaik, berockmiyaapis and of course and absolutely and surely, angah. masing-masing pasai sudah takda fulus taktau nak lepak mana lantas kami mengambil keputusan pergi Ulu Bendul menaiki kereta apis. dengan berbekalkan RM10 berock, beli rokok paling hina di kalangan perokok, LEAGUE, roti coklat RM2.60 dengan air zapple entah berapa hengget gua lupa.

gua dengan miya tak mandi pun. main-main air macam puteri kayangan, lepastu tengok kebodohan tiga orang jejaka gemok tak sedar diri.




kami membina tetek pasir di atas badan berock. setim jugak lah apis, kahkah



malam macam biasa main cc takda apa yang best. esoknya kitaorang pergi kenduri arip, budak paling annoying, grr. kakak beliau kahwin, kitoarang datang makan je. berbekalkan winston filter (beli pakai duit syiling tau) kitaorang pergi naik kereta berock.





hah yang ni setori penting. gua bawak kereta AUTO babe. selama 3 tahun gua memandu kereta, gua cuma sentuh gear manual, auto TAK PERNAH. first time bawak auto, terkial-kial macam anjing cari tempat berak. tapi kereta manual jugak tetap menjadi pujaan hati~ tag kereta naza, berock.

macam biasa jugak lepas kenduri main cc. tapi gua dengan miya lepak mekdi je. menjelang malam dalam pukul 1, angah dan kawan gua yang lain tak lah terbaik sangat hantar gua balik kajang. dua kereta hantar gua, iskk terharu siud.

lepas ni gua datang lagi, kita lepak lagi ya orang somban? rindu kaorang :'(

No comments: