Friday, April 8, 2011

PATUNG DOMOKUN

okehh, p/s awal-awal: entri ni bukan niat untuk mengutuk peminat patung domokun yang macam bangang takda otak. ok ok, gurau jelah setannn -_________-''


tajuk diilhamkan oleh member gua yang rimas dengan tino-tino yang suka dengan patung ni. confirm semua orang tahu apa benda alahnya patung domokun ni kan? patung yang berwarna coklat *ekceli gua google ada banyak colour tapi commonnya orang banyak pakai coklat* yang suka mengangakan mulut sehingga menampakkan barisan gigi-gigi beliau yang tajam dan mempunyai mata innocent. haaaa comel ke?


persoalannya, apa menariknya patung ni?

tinjauan yang gua buat dekat fesbuk, statistik menunjukkan majoriti perempuan suka patung ni *cehh ayat macam haram* kenapa?
antara tinjauan jawapan yang diberi,
  • comel. *kenapa comel?* entah, tapi comel. by- Cousin Alia
  • sebab nate tu warna coklat lepastu mulut menganga, biasanya patung mulut tutup atau senyum. kihkih, jawapan unik. by- Kak Alia
  • comel pasal gigi dia (jawapan ni gua tak berapa gemar pasal bagi gua, gigi encik domo ni macam cilaka) by- Cik Bee
  •  sbb cOmELz LEWwxzz! Eww. by- Cik Bakal Kena Sula
pergi mana-mana ada patung domokun, gua rasa overshadow lah. demm *penuh kecewa* bagi gua, patung domokun ni:
  •  menyeramkan. pasal gua tak pasti dia tengah gelak atau tengah menggertak orang macam ''ROAAARRRRRRR!''
  • dia annoying, taktau kenapa tapi gua rimassssssss tengok menatang ni
  • sebab dia fikir dia comel sangat ke? fak ah


gua dapat cookies ni, gua makan-makan sampai terburai. menci menci menci~


tengok belog tuttt, heboh kata ''belikan aku patung domokun''. ataupun ''suka sangattt kat patung domokun''. tak pun ''helloooo, encik domo ni saya yang munyee taoo''. grrrr

konklusinya  di sini, adakah gua tengah jealous dengan patung tak bernyawa bergigi tajam? arghhhh apa dah jadi dengan gua ni?? demmmmm

kalau  fanatik sangat, beli baju ni. gua nak tengok kaorang pakai, lepastu gua baling telur busuk.      


No comments: