Sunday, April 3, 2011

MISSING YOU GUYS


      BONCOI. gua pergi jenjalan. gua nampak kedai buah, gua nampak pisang, gua ingat dia. haihhh. mai laa datang sini tengok gua.


APIS. si gemok hina yang berperot boroi perasan kurus, otak bengap nak mampos tapi dia fikir dia pandai. walaupun dia hina tahap melampau, gua ghindu gila dengan dia. :(


MIYA. budak kecik perasan beso, hah. HIV dah baik belum? datang sini lah tengok gua yang sakit ghindu korang.


BOB. chef johnny yang perasan dia hensem sehensem orang Nepal kat sanun. lu tau tak, lu takde, payung gua beli untuk stenby cakap lenjun terbuang cenggitu je tau.






ANGAH. aiyoo tambi, gua rindu sama lu laaaa. tak pernah gua berjauhan dengan lu camni. paling jauh rekod kita pun lu duduk rumah lu, gua duduk rumah gua. aisehh, rerajin lah datang sini tengok gua, gua terabai lah takde lu. tskkk

 gua rindu lah orang-orang somban. gua nak jumpa semuaaaaa. semuanya, tunggu gua balik sana eh. :'( 


No comments: