Wednesday, April 6, 2011

Imaginasi Gadis Lapar

bila gua kenang nasib gua harini, series shithead gua nak menangis.


bangun pukul 1, bangun takda makanan pulak tu.


kakak gua dah keluar. gua nak makan luar? poket bocor. malam tadi RM1000 hilang cenggitu je. *cehh


gua cari apa ada, meggi tomyam dengan biskut kakak gua dapat free.


ni ke kehidupan remaja yang diimpikan semua orang? fak ah.


hari-hari makan luar, hari-hari keluar dengan boipren 1 boipren 2.


ada boipren kaya takpa jugak, gua? boipren pernah jadi kaya.


dulu beliau merupakan owner company besau, ada Mercedes Benz SLR Mclaren,


tu baru kereta nak pergi pasar je tau.


kalau jenjalan dengan gua, beliau bawak SSC Ultimate Aero *hambekk kau

tapi tu semua dulu. sekarang beliau dah jatuh bengkrap pasal beliau malas nak kerja.


katanya hidup sederhana lagi best. sekarang pergi mana-mana pun naik cepai je.


okeh stop with the faking imagination. mungkin gua jadi cenggini pasal lapar sangat.

belum cukup musibah lapar, gua ditipu member.

katanya nak jempot gua buat kwsp kejadahnya tah, tapi dia berperangai hanjeng call tak angkat, message tak reply. maka dengan itu, kita putus kawan secara opiselnye. mekasih.


sekarang baru pukul 2.50. apa yang gua boleh buat untuk 10 jam akan datang?


nak message boipren pun tak boleh.



Diamond Crypto Smartphone gua takda bateri.


SE Black Diamond gua jatuh lubang jamban. ehh takda apa ah, murah je tu.

aduhh bertambah bosan hari gua macamni. demmit.

semalam best je boipren gua datang kedek-kedek naik cepai.

bawak gua jenjalan. beliau bawak gua makan dekat Pastamania, Pavi. naik cepai rilekk je.


apa ada hal kan? dari orang-orang sana jalan kaki buat letih je.


lepas makan, gua kata gua tak kenyang lagi.


beliau bawak gua pergi Carl's Jr, dia suruh gua tapau je. gua tapauu banyak-banyak.


sebelum balik, gua shopping dekat Balenciaga. haa mana nak cekau Balenciaga kat KL ni?


manaaaa ada. malam tadi jugak kitorang pergi Landen naik cepai gak.


semata-mata nak beli baju kat Balenciaga. oh tenkiyu lah boipren.


okeh gua dah bosan tahap gaban, gua nak tidur.


katil pun baru beli semalam, Baldacchino Supreme. mai datang kalau nak try.


gua belanja kakak gua Magnetic Floating Bed. kesian beliau tidur atas lantai je selama ni.


k bai.

No comments: