Thursday, April 14, 2011

ROY II


pesli sorry entri semalam agak down sikit, gua sentap tak tentu pasai. hakhak. okeh, gua nak setori pasal production member gua, Orange Durian Production or for short, ODP. production di mana kami mengumpul entertainer-entertainer dari kalangan belia. cehh, boleh ah tu gua pakai 'kami' kan, pasal gua pun dah jadi ahli, heh.


dan baru-baru ni, ODP ada buat short film, di mana ianya merupakan sambungan untuk ROY I. cerita mengisahkan tentang dendam kesumat yang entah bila nak habis gua taktau. untuk golongan belia, gua berpendapat menatang ni pencapaian terbesar buat ODP, good job fella.

Roy I agak kelam kabut sikit jalan cerita dia, menerusi pandangan gua lah. eh, gua berhak apa comment? audience ni tau. gambar pun tak berapa lawa, cameraman gerak-gerak, siap tergelak lagi. apa benda bilik munawir kaler pink? cippodey. tapi side effect tiptop, gua suka. 

tengok ah, tonton lah, hayatilah ROY I.


tengok lagii, ada lagi niii~


endingnya~


adaa sambungannya, ROY II. mengisahkan kesinambungan pakcik munawir yang baru keluar penjara nak balas dendam. gua bagitahu awal-awal la kan, ROY II ni tiptop habis. pasal gua tengok barisan pelakon dia kaw-kaw best punya. yang penting, miya sayang ada, angah, ameer, bob, zaki, yang tersayang tercinta semua adalah, dan lain-lain pun ada jugak. gua sedih gua takpat berlakon, apakan daya, kerja punya hal :(

enjoy the teaser~


nantikan ROY II di youtube laptop anda~ support sikit babe. belia kita ni. peace yo.

gua selitkan jugak, lagu BOB HAKIMI-OH SAYANGKU (ost roy II).terbaik yob!


No comments: