Saturday, April 9, 2011

FIGHTING? AWESOME!

macam kerek kan tajuk entri? kahkah. tapi tak bermakna gua suka gaduh, gua cuma sukakan pergaduhan. tapi tak bermakna gua yang bergaduh. macam tambi kan? biarkan.

gua nak kurus~

gua nak ada six pack~

gua nak badan yang ringan, bukan macam sekarang. dah duduk, nak bangun balik macam angkat beban 10 tan dekat bontot.

gua ada niat nak pergi gym, buat badan tapi.. gua jalan sikit pun dah mengah. lagipun fulus takda lah. orang suruh buat kat rumah je, sebelum tidur buat sit-up. tapi gua asyik terlupa je, sebelum tidur mesti makan lepastu terlupa nak buat pasal dah kenyang sangat, terus tidur laa.

gua nak lawan-lawan, macam totally spies~ whoaa awesome gila.

macam angelina jolie, megan fox~

in case orang kena kacau ke, gua kena ragut ke, gua boleh jadi heroin, whoaaaaaa awesome! nak jadi macam dalam sucker punch, lawan-lawan cenggitu. bestnya! (gedik sangat ke? abaikan)

takpun bila gua dah kuat nanti, gua nak jadi stuntgirl, gua nak jadi cenggini..



tapi ni takda kena mengena dengan kuat, ni bakat~ kalau dapat buat cenggini pun okeh jugak, bangga makpak gua, heh. bangga ke?

macam ni pun ok jugak kan? hmm. k bai.

No comments: