Sunday, April 24, 2011

:) :p :D

macam biasa, pagi tadi terlajak bangun, kerja pukul 10 bangun pukul 1130. haihh semalam lagi haramm, kerja pukul 10 bangun pukul 12, terus tak pergi kerja, pergi beronggeng dengan teman-teman. hah yang tu, akan gua ceritain entri akan datang.

pagi tadi dah bangun lambat, mandi P.Ramlee lagi sekali laa. manager call, katanya nak suruh gua transer pergi VIVA, mall baru dekat Miharja. gua pun turut jelah kata beliau, memandangkan gua pun dah lambat, elok pergi transfer sana dari stay kerja kat Kajang, kena marah sasek datang lambat je.

sesampai saja di sana, jantungku gugur 5 minit pasal ramai gila customer sampai beratur dekat luar. yelah, biasa kat kajang makan gaji buta je, duduk borak-borak, buat-buat penting, sapu angin. culture shock sekejap, heh tapi gua apa ada hal kan, dulu kerja chicken rice, morning-closing rilek je 15 jam. (Y)

tapi yang ni lagi gila babi busy, takda gap langsung, ada aje customer masuk. tapi tu yang gua suka, busy gila, baru advance. gua melangkah pun lajuu je, tangan dah macam main pedang, laju ambik sana ambik sini. terasa macam orang penting kejap,heh. dari kat Kajang, takda kerja langsung so sentiasa jadi perhatian manager dan macam biasa, selalu kena marah.

okeh, thats it, time to tidur. taknak lambat lagi esok. k bai.

p/s: my happiest day since i stay kajang :)

No comments: